“La Tribu” de 1r d’ESO es presenta i comença amb la primera trobada!

Benvinguts/des a la TRIBU de 1r d’ESO.

Tal com us vam explicar a la reunió d’inici de curs, aquest any ens hem proposat millorar la participació de les famílies per tal d’anar plegats en l’educació del nostre alumnat.

Per aquest motiu, crearem aquest curs La Tribu que el vostre fill i la vostra filla necessita per créixer i desenvolupar-se de forma integral. El projecte es basa en 6 trobades al llarg del curs per treballar diferents aspectes i col·laborar en diferents tasques.

La primera trobada es durà a terme el pròxim 26 d’octubre a les 18.30 h (tindrà una durada màxima d’1 h i 30 minuts) i xerrarem sobre què suposa entrar en l’adolescència. Com veureu al calendari que us adjuntem de les trobades, el títol d’aquesta primera és “L’adolescència: no és personal, és cerebral”.

Us convidem a participar d’aquesta 1a trobada on ens coneixerem i prendrem el nostre primer cafè-té plegats, xerrant del que més ens interessa, l’alumnat.

Per tal de preveure nombre de membres de La Tribu, entreu en l’enquesta per confirmar la vostra assistència.

Us hi esperem!