Crònica d’Ulls d’Argos

Entrevista d’Albert Mesas i Berta Queraltó.

El dijous 1 de febrer va tenir lloc la VII trobada cultural de l’institut El Pedró “Ulls d’Argos” i en aquest article  la Berta Queraltó i jo, Albert Mesas, hem entrevistat tres alumnes de 3r d’ESO que hi van assistir: Pep Ferrés, Laia Contra i Alba Gasull. I a partir de les seves respostes hem tret unes conclusions.

Laia
Josep
Alba

PREGUNTES

1) De què anava la reunió?

2) Quin propòsit tenia?

3) De què us van parlar?

4) Quins professors hi havia?

5) Quanta estona va durar la xerrada?

6) Que et va semblar?

CONCLUSIONS

La reunió va tractar de malalties mentals i trastorns i tenia el propòsit d’informar la gent del poder de la nostra ment.

Tres alumnes de 2n de batxillerat van explicar el seu tema de treball de recerca relacionat amb la ment: Carla Contra va parlar sobre l’Alzheimer, Amanda Leal sobre l’autoestima (“Quan vas deixar de agradar-te”) i Marta Pujol sobre l’autisme. A continuació el professor de català  David Cuenca va parlar de pel·lícules que tracten trastorns psicològics, la professora d’anglès Ester Fuente sobre obrir el teu pensament (“Open your mind”) i la professora de tecnologia  Judit Comas sobre com ens enganya el cervell .

L’activitat va tenir una durada d’una hora i mitja aproximadament  i va ser molt interessant.

Esperem la nova edició d’Ulls d’Argos per l’any vinent. Us recomanem que hi assistiu!