Cinefòrum per la Marató de TV3.

Dimecres 4 de desembre, l’institut ha organitzat un cinefòrum amb l’objectiu de recollir diners per la Marató de TV3. Animeu-vos a col·laborar-hi!  Pots recollir les teves entrades a secretaria, fins al 29 de novembre.
Els dies 9 i 10 de desembre es faran a tots… Llegeix més»

My Perfect High School.

My Perfect High School
Com és l’institut ideal? D’acord amb els alumnes Roger Garrido, Quim Mas i Edgar Saldaña de 2n de Batxillerat, Fibonacci High school és perfecte. Ells han dissenyat un institut espaiós i molt ben estructurat, on les matemàtiques són l’eix principal. D’altra… Llegeix més»

Setmana de la Ciència!

De l’11 al 15 de novembre se celebra la:
Setmana de la Ciència!
Participa-hi!
Aquesta setmana haureu de buscar 10 enigmes que estan amagats per l’institut: 1r, 2n, 3r i 4t ESO tindreu enigmes blancs i 1r i 2n de Batxillerat els de color blau. Resoleu-los… Llegeix més»

Festa de la castanyada

Avui a l’institut hem celebrat la castanyada i amb ella la festa de la tardor.  Els organitzadors d’aquesta festa han estat els alumnes de 4t d’ESO,  amb la col·laboració de l’AMPA.   Des del centre volem agrair a tots la seva participació.
Pel que fa al concurs… Llegeix més»

Sortida tutoria entre iguals.

El divendres 25 d’octubre els alumnes de 1r i 3r d’ESO van fer una sortida a Sant Martí d’Empúries.  Aquesta sortida va ser la primera activitat de l’apadrinament d’alumnes entre 1r i 3r d’ESO.   La trobada va consistir en la realització d’activitats lúdiques durant tot… Llegeix més»