Taller de robòtica submarina

Els alumnes de l’optativa de tecnologia de 4t d’ESO van anar el dia 19 de maig al CIRS (Centre d’investigació en robòtica submarina) de la UdG per tal de completar els robots que havien estat construint a classe i provar-los a les instal·lacions de la universitat. Un grup de professors i alumnes de la UdG van ajudar als nostres alumnes a muntar les hèlices i ajustar la flotabilitat dels robots per tal que es poguessin moure correctament dins de l’aigua. Amb els seus robots els nostres alumnes van poder simular unes petites missions de rescat d’objectes submergits.

A més, el professorat de la UdG els va explicar les activitats que realitza dins l’àmbit de la robòtica submarina i els principis de funcionament dels robots submarins reals.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *