Sortida Argelès- Rivesaltes.

Ahir,  els  alumnes  de  4rt  d’ESO  varem realitzar  una  sortida  organitzada  pel departament de Ciències Socials, on reconstruïrem alguns fets de la ruta de l’exili junt amb altres centres de l’Alt Empordà. Pel matí anàrem a la platja  d’Argelers,  lloc on van ser recluits refugiats republicans que fugien del  règim  franquista. Poguerem escoltar alguns testimonis de familiars que havien patit  l’experiència  de  l’exili i els camps internament. Alguns  instituts  van  retre  homenatge a les víctimes amb poemes  i cançons i també es va fer una ofrena  floral  al  monument dedicat als republicans. A  la  tarda visitarem el  memorial  del  camp  de  concentració  de  Rivesaltes, on  varem aprendre de la història d’aquell camp i els seus internats. Finalitzant la visita amb una xarla-col·loqui.

Aquestes són algunes de les imatges de la sortida:

Martí Dolz. Alumne de 4rt A