Servei Comunitari i el Gran Recapte d’Aliments a Catalunya.

Divendres 22 i dissabte 23 de novembre sis alumnes del nostre institut van participar a una nova edició del Gran Recapte d’Aliments a Catalunya.

Els alumnes es van ocupar de la recollida d’aliments bàsics (llegums, oli, llet, pasta, etc) de diferents supermercats de l’Escala.  La campanya va aconseguir, a nivell català, recollir més de 4000 tones d’aliments per a les persones més necessitades.

Des d’aquí volem felicitar l’alumnat que hi va participar, i agrair al Banc d’Aliments la iniciativa i tota la feina que feta.  Com a centre estem molt contents d’haver pogut formar part d’aquesta campanya que ha acostat la solidaritat als més joves.

Aquesta activitat era una de les opcions de pràctiques del Servei comunitari de 3r d’ESO de l’Institut El Pedró.