Rodajoc 2015

El passat dijous 12 de març es va celebrar a L’Escala la quarta edició del RODAJOC, una trobada esportiva de l’alumnat de cicle mitjà de les escoles de la rodalia.
Va ser una jornada lúdica i interessant en què uns i altres van poder gaudir de les propostes preparades especialment pel Rodajoc 2015 amb la participació dels alumnes de quart d’Eso que cursen l’optativa de CIATE.

Els nostres alumnes han exercit de monitors i de dinamitzadors d’uns 235 alumnes de tercer i quart de primària de les escoles de l’Escala, Viladamat, Ventalló, Camallera i Vilacolum. Vam tenir un bon dia i la col·laboració dels alumnes del nostre institut va ser modèlica i també esgotadora.

El Rodajoc està impulsat pel Consell Comarcal de l’Alt Empordà dins de l’Observatori de l’Esport, amb la col·laboració dels professors i mestres d’educació física de la zona i el suport dels Ajuntaments de Figueres, Roses, l’Escala, la Jonquera, Llançà, Castelló d’Empúries i Vilafant, del Servei Educatiu de l’Alt Empordà, del Consell Esportiu de l’Alt Empordà i de la Diputació de Girona.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *