Mostra de treballs de recerca

L’institut el Pedró de L’Escala, amb la col·laboració de l’Ajuntament del municipi,  ha organitzat una Mostra de treballs de recerca el passat dissabte 18 d’abril a les 10:30, a la sala d’exposicions de l’Ajuntament.
Aquesta mostra té com a objectiu difondre les conclusions a les quals han arribat alguns alumnes de 2n de batxillerat en la confecció dels seus treballs de recerca.  Es tracta de fer arribar el treball d’aquests alumnes al seu entorn més immediat:  al poble, a les famílies, a la resta de la comunitat educativa i, en definitiva, a tots els assistents a la mostra.
Pel que fa als treballs triats, s’ha valorat la qualitat de la investigació, la creativitat i l’enginy en la recerca realitzada, així com la interdisciplinarietat dels temes.
Aquesta mostra, a més, s’ha integrat dins de la setmana d’exposicions anomenada Una mirada adolescent en què l’alumnat del centre exposa  alguns dels treballs fets a la matèria  de Visual i plàstica.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *