Creativitat al taller de tecnologia

Els últims dos trimestres l’alumnat de segon d’ESO ha estat fent servir el taller de Tecnologia per construir un joc de pols.

Aquest joc consisteix en un tall de fusta amb un filferro i un mànec, amb les formes desitjades pels alumnes. L’objectiu del joc és fer passar el mànec amb una vaga d’una banda del filferro fins a la banda oposada, sense tocar el filferro. Si en algun moment la vaga entra en contacte amb el filferro, la bombeta s’encén per avisar que el pols del jugador ha tremolat.
Aquí us deixem un tastet d’alguns dels projectes i de la creativitat de l’alumnat.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *