CONCURS FOTOGRÀFIC MATEMÀTIC, 1,2,3…ja!

A tots els alumnes,

s’està a punt d’acabar el termini per lliurar fotografies matemàtiques. Amb la vostra mirada observadora i el vostre saber segur que atrapareu enquadraments oportuns per aquesta proposta. Potser ja en teniu alguna de vàlida d’aquestes vacances i com a màxim n’envieu dues per alumne. Hi ha dues categories d’ESO (primer i segon cicle) i batxillerat.

Podeu compartir les imatges com a data límit fins el divendres 26 d’abril. I envieu-les al departament de Dibuix adreçades a:

nvancells@elpedro.cat o mmarti2@elpedro.cat

o al departament de Matemàtiques:

mborrell@elpedro.cat

Aquí teniu les bases d’aquest concurs, doneu-hi un cop d’ull a les imatges seleccionades d’altres anys i de les diferents categories. N’hi ha de molt interessants. I veureu el que ja s’ha fet i el que podeu fer encara. La llegenda o títol que acompanya les vostres captures és també molt important, aneu-hi pensant…

imahttp://fotografiamatematica.cat/blg/concurs/bases-5/

Una avançada de les imatges guanyadores de l’any passat:

Raons

Jan Kessels Solé, 1r Premi (1r cicle d’ESO)

Parells (cremallera) senars = naturals

Abril Jurjo Mourelo, 1r Premi (2n cicle d’ESO)

Recta líquida descomposada en punts