Alumnes destacats

kitesurf4La RAQUEL OSORIO, alumna de 2n d’ESO de l’Institut El Pedró de l’Escala, va participar fa pocs dies al Campionat d’Espanya de Kitesurf (surf d’estel).

Es van disputar dues proves: una de curta distància i una altra de llarga distància. Aquesta última amb sortida des de la Platja del Pedruchillo, a 7km de la zona d’ubicació de l’esdeveniment; i l’altra, a la Platja de l’Illa del Cérvol, a la Manga del Mar Menor (Múrcia).

kitesurf3El kitesurf o kiteboarding és un esport molt conegut a les platges del nostre litoral, sobretot a la zona d’Empúries. Aquest esport combina la velocitat i els salts amb total llibertat amb el desplaçament, estirats per un estel, sobre l’aigua en una taula.

La Manga Xperience2016  ha acollit  una vegada més les proves del Campionat d’Espanya en les disciplines d’eslàlom (bordercross) i Freestyle.

El Bordercross consisteix a fer un recorregut de boies i obstacles a favor del vent. Aquesta modalitat serà disciplina olímpica dins del Kiteboarding.

Aquestes són les classificacions de la categoria de la Raquel:

Modalitat: Kitesurf – Freestyle

Categoria Infantil Femení

1ª Osaia Redding
2ª Raquel Osorio
3ª Alexandra Torres
kitesurf1

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *