Treballs d’anglès

Els alumnes de 3r B Gerard Falgàs i Marc Figueres han dissenyat aquest anunci televisiu d’una beguda energètica dins de l’assignatura d’anglès. El vídeo mostra correcció lingüística, qualitat de vídeo i àudio, creativitat tant en el disseny com en el plantejament, originalitat i molta simpatia.
D’altra banda, les alumnes Kaixin Lin i Inàs Ankou de 3r A han dissenyat, també dins de l’assignatura d’anglès, aquesta casa extraordinària. Es tracta d’una reproducció de La Caseta de Xocolata del popular conte tradicional Hansel i Gretel. La seva visió personal, originalitat, creativitat i qualitat en el disseny de la presentació fan que la possibilitat de trobar una caseta de xocolata en el món en que vivim sigui força creïble.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *