The Most Amazing Look Ever

Els alumnes de 4t d’ESO han fet dins la matèria d’anglès uns treballs interpretant el títol The Most Amazing Look Ever. Aquí podeu veure unes mostres dels treballs dels alumnes:

Els alumnes de 4t d’ESO B Robin Münch, Gerard Falgàs, Marc Figueres, Jonathan Ramos i Marcel Rovira reivindiquen en aquest video la llibertat de ser un mateix. Per a ells, The Most Amazing Look Ever no és més que el propi estil personal portat amb alegria i seguretat. La seva adaptació de la popular cançó Gangnam Style inclou la seva personal reinterpretació de la lletra i la parodia del video original. Un video per gaudir i per celebrar l’alegria de viure.

Les alumnes Inàs Ankou i Kaixin Lin de 4t d’ESO A s’han inspirat en el mòn de les disfresses japoneses per crear aquest zoo imaginari on els animals són bebès disfressats. Aquesta és la seva personal, tendre i divertida interpretació del títol The Most Amazing Look Ever. Es tratcta d’un passeig per gaudir i per deixar volar la imaginació.

Per les alumnes Alicia Pagès, Carlota Vargas i Aida Puigbert de 4t d’ESO A, The Most Amazing Look Ever  fa referència a la tan glamourosa cerimònia d’entrega dels premis Oscar. En aquesta presentació elles exposen d’on va sorgir la seva idea, així com alguns Looks que a elles els van semblar particularment atractius. De la mateixa manera i amb la mateixa alegria mostren l’excès i el barroquisme pel qual es premien els guanyadors de la cerimònia dels premis Razzie, també coneguts com els anti-Oscar. Es tracta d’una presentació plena de contrastos que retrata perfectament el mòn de Hollywood

Per als alumnes de 4t d’ESO Pol Muñoz i Víctor Pérez, The Most Amazing Look Ever correspons al mòn del Manga japonès. En la seva presentació, podreu gaudir de l’anàlisi del Look dels personatges i de les històries que ells han trobat més representatives d’aquest gènere, així com un genial dibuix fet a mà i algunes fotos de la seva visita al Saló Del Manga.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *