Informació preinscripció batxillerat

PREINSCRIPCIÓ BATXILLERAT CURS 2020/21.

Publicació de la llista de sol·licituds que han demanat el centre i l’ensenyament en primera
petició amb el barem resoltes les reclamacions a 22/06/2020

INFORME_BAREM_RESOLTES_BAREM (1)

Del 27 de maig al 3 de juny

Han de presentar la sol·licitud de preinscripció les persones que volen accedir al batxillerat de qualsevol modalitat en un centre diferent del que s’està cursant l’ESO.

• Una vegada feta la preinscripció, rebreu un formulari de secretaria, al correu electrònic que heu utilitzat, per poder fer la tria d’itinerari.

Si ja són alumnes del centre, se’ls enviarà un formulari de confirmació de plaça i tria d’optatives.

CODI DE CENTRE 17005251

Sol·licitud electrònica

Cal identificar-se mitjançant un certificat digital, com per exemple el DNI electrònic, o el sistema alternatiu d’identificació idCAT Mòbil, i el número d’identificació de l’alumne/a amb el qual consta al Registre d’Alumnes de Catalunya (RALC).

El tràmit de presentació de la sol·licitud electrònica s’acaba amb l’enviament del formulari i no s’ha de presentar cap còpia al centre.

Sol·licitud  amb suport informàtic

El tràmit de presentació de la sol·licitud amb suport informàtic s’acaba amb l’enviament per correu electrònic del resguard acompanyat de la documentació acreditativa corresponent, escanejada o fotografiada per les dues cares, a la bústia electrònica oficial del centre b7005251@xtec.cat demanat en primera opció dins el termini establert per presentar la documentació.

Sol·licitud presencial

Només per als casos excepcionals en què no es pugui enviar per correu electrònic.

Cita prèvia: Del 27 de maig  al 1 de juny. (Es donarà hora cada 15 minuts).  Tel. 972772128

Horari de preinscripció presencial:

Dilluns 1: de 8 a 11h

Dimarts 2: de 11 a 13h

Recomanacions:

• (Sol·licitud preinscripció)
  • Portar la sol·licitud emplenada des de casa. Si no, portar el propi bolígraf.
  • Portar mascareta i guants.
  • No acudir si pertanys a un grup d’especial vulnerabilitat o presentes símptomes. (Autoritzar per escrit a alguna altra persona).
  • Portar la documentació per a poder-la fotocopiar

Documentació

• Si s’emplena la sol·licitud electrònica, el tràmit de presentació s’acaba amb l’enviament del formulari i no s’ha de presentar cap còpia al centre ni tampoc cap documentació acreditativa de la persona sol·licitant ni de l’alumne.

Si s’emplena la sol·licitud amb suport informàtic, cal enviar per correu electrònic el resguard de la sol·licitud enviada per Internet a la bústia electrònica oficial del centre demanat en primer lloc i en el termini establert. Si no s’ha pogut validar electrònicament, també s’haurà d’enviar per correu electrònic la documentació d’identificació de la persona sol·licitant o de l’alumne. I si l’alumne/a és menor d’edat i no fa els 18 anys durant l’any 2020, caldrà aportar una còpia del llibre de família. La documentació s’ha d’enviar escanejada o fotografiada per les dues cares.