Conte de Nadal. Representació dels alumnes de 2n ESO

Magnífica va ser l’actuació dels alumnes de 2nC ESO que  des de l’assignatura de música  van representar  l’obra de teatre-musical “A Christmas Carol” inspirada en l’obra de Charles Dickens al centre Cultural de Mollerussa. L’elaborat projecte el podeu veure en aquest enllaç

En primer lloc, el dimecres dia 20  es va realitzar una representació pels alumnes de 6è de primària del col·legi Ignasi Peraire de Mollerussa, on uns dies abans, van anar a explicar l’obra a la mateixa escola de primària i a donar les invitacions per als nens de 6è.

  

Posteriorment, el dia 22, la van representat pels alumnes de 1r d’ESO de l’institut, també al centre cultural.

Aquest és un projecte dissenyat per la Cristina, la professora de música i han col·laborat en la representació els alumnes de 2nC , acompanyats en els cants corals pels altres alumnes de 2n d’ESO. També hi vam tenir la col·laboració de membres de l’Acudam que van acompanyar la música de l’obra amb els seus instruments.

A continuació podeu veure el vídeo de l’obra

I les fotos:

 

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

XHTML: Trieu una d'aquestes etiquetes <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>