Projecte “La vida dels Objectes” a 3r d’ESO

El projecte que han desenvolupat els alumnes de 3r d’ESO ha esta “La vida dels objectes.” A través d’algun objecte personal dels alumnes i després d’una recerca sobre aspectes que l’envolten, s’ha fet  la La fira de mostres de la vida dels objecte,s  on es recullen els treballs de l’alumnat.

Podeu veure el contingut i desenvoluàment del projecte fent clic a la imatge:

Finalistes al Mobile History Maps

El projecte realitzat pels alumnes de 2n d’ESO “Els Misteris del Pla d’Urgell” van ser finalistes dels Student Awards del Mobile_schools amb la categoria del Mobile History Maps, que consisteix en la geolocalització de llocs relacionats amb una temàtica concreta.
El dissabte dia 8 de juny… Llegeix més»

INTERCANVI EMMAUSCOLLEGE-ROTTERDAM

Com ja sabeu el nostre institut fa un intercanvi amb un institut d’Holanda amb l’alumnat d’anglès de 1r de Batxillerat. Us volem recordar que la setmana vinent acollirem el grup d’estudiants holandesos en el nostre institut. Estaran amb nosaltres des del diumenge 31 de… Llegeix més»

Taller de còmic amb Oriol Garcia Quera