Institut La Serra

AGENDA D’ACTIVITATS OCTUBRE 2019

Un any més comencem a editar  l’Agenda d’activitats. Un canal de comunicació, amb voluntat mensual, que vol mantenir-vos informats de totes les activitats i iniciatives que portem a terme al centre.

Octubre 2019 (Núm 43)

Ball de bastons

L’ alumnat de 2n d’ESO ha realitzat un taller pràctic de impartit pel Manel i la Gemma del Casal L ‘Arreu de Mollerussa. El taller s’inclou dins el projecte “Fem teatre” del 1r trimestre i des de l’àrea de música, treballem el ritme a partir de diferents metodologies.

Fridays For Future.

El passat 27 de setembre estava convocada una gran mobilització mundial en defensa del medi ambient. El moviment Fridays For Future, endegat per la jove Greta Thunberg, va convocar els estudiants d’arreu a sortir al carrer davant l’emergèrcia climàtica que viu el nostre planeta i… Llegeix més»

Olimpíada Ins La serra

El dia 19 de juny els alumnes de 1r d’ESO van fer de d’amfitrions als propers alumnes que iniciaran els seus estudis a l’institut a partir de setembre.
Aquí podeu veure unes imatges de la jornada

Treballs finals de narrativa audiovisual

Aquest curs vam iniciar un nou projecte per incorporar la narrativa audiovisual al nostre centre. Ha estat un repte assumit des de l’assignatura de música per donar cabuda a la creativitat i a l’expressió de missatges diversos mitjançant les imatges i la música.
Ara que ja… Llegeix més»