Scottish Dancing & Songs: aprenem anglès tot ballant

S'ha produït un error en obtenir un àlbum extern. Comproveu l'adreça de l'àlbum. Ajuda.

El dijous 21 de gener el Departament d’Idiomes ha organitzat una divertida activitat, la qual ha combinat l’aprenentatge de l’anglès i la pràctica lúdica de la dansa. L’objectiu ha estat proporcionar al nostre alumnat l’oportunitat de comprometre’s en una activitat de dansa i alhora aprendre coses noves i divertides en un ambient d’immersió en llengua anglesa, combinant exercici físic, passos de dansa i pràctica de la llengua.

El taller ha estat dirigit pel Sr. David Vivanco, músic i ballarí escocès, qui interpreta cançons i ensenya balls tradicionals tant a escolars com a adults.

Mitjançant aquesta sessió fabulosa els nois i noies han pogut conèixer i aprendre tradicions, cants i balls d’aquesta nació del Regne Unit, tot escoltant els aires melancòlics de les gaites escoceses i, naturalment, han perfeccionat el seu anglès d’una manera molt divertida.