“Hiya” Edimburg

S'ha produït un error en obtenir un àlbum extern. Comproveu l'adreça de l'àlbum. Ajuda.

L’alumnat de 1r de Batxillerat ha iniciat la setmana d’immersió lingüística a Edimburg, capital d’Escòcia, que organitza l’Àmbit de Llengües estrangeres.

Durant el matí l’alumnat fa un curs intensiu d’anglès per reforçar i millorar la competència oral en aquesta llengua. Les tardes les dediquen a fer distintes activitats culturals i lúdiques.

Per exemple, avui dilluns han fet un Orientation tour per familiaritzar-se amb la ciutat que els acull i conèixer els bells racons que amaga. Després han posat en pràctica els coneixements urbans adquirits mitjançant una scarvenger hunt, una mena de gimcana o cacera del tresor.

Ja al vespre l’alumnat s’ha traslladat a la casa on resideix, cosa que els possibilita practicar l’idioma en un entorn de família, així com conèixer els costums quotidians de la gent d’aquest país.