Èxit esportiu a la Copa Col·legial de bàsquet

S'ha produït un error en obtenir un àlbum extern. Comproveu l'adreça de l'àlbum. Ajuda.

El passat 26 de febrer, un grup d’estudiants de Batxillerat de l’institut van participar a la Copa Col·legial; un torneig de bàsquet entre alguns centres escolars de Barcelona.

És el segon any que hi participen, però aquest cop han aconseguit superar la primera fase en guanyar . Els la formació de l’Escola Europa International School de Sant Cugat del Vallès.

Va ser un partit complicat. Malgrat això els magnífics jugadors amb què comptem van saber controlar els nervis i fer ús d’un seu sentit de superació i esforç.

L’equip ha passat a la següent fase i en breu li tocarà jugar amb nous contrincants.

Esperem la vostra col·laboració per poder arribar a la final!