Èxit de resultats en l’obtenció de l’acreditació First certificate [FCE]

fceCambridge English: First Certificate és un examen dirigit a qui necessita acreditar la seva competència oral i escrita en anglès a un nivell intermedi-avançat, tant en el treball com en diferents situacions de la vida diària. Aquesta acreditació correspon a un nivell B2 [intermedi-alt] del Marc Comú Europeu de Referència de les llengües i té reconeixement internacional.

Els instituts poden inscriure-s’hi i enguany s’han presentat a aquest examen un total de 13 alumnes del centre de 2n de Batxillerat amb un percentatge de superació del 85% [l’han aprovat 11 alumnes].

Per tant és un tot èxit del nostre alumnat i del Departament de Llengües estrangeres que cal donar a conèixer a la comunitat educativa. Enhorabona!

14140646002042-0-680x276