Acostem-nos a l’esgrima

S'ha produït un error en obtenir un àlbum extern. Comproveu l'adreça de l'àlbum. Ajuda.

El dimecres 18 de novembre des de l’àrea d’Educació Física de l’àmbit didàctic d’Expressió s’ha organitzat una activitat esportiva per a l’alumnat de 1r Batxillerat.

La proposta ha consistit en un campus d’esgrima al Club d’Esgrima SAM, que es troba al Complex Esportiu Municipal Reina Elisenda.

Monitors d’aquesta l’escola municipal han proporcionat als nostres alumnes les sensacions de la pràctica d’aquest esport mil·lenari. Els nois i noies han utilitzat el material i l’equipament adequat i han fet ús de pistes de competició. Amb el guiatge permanent de professionals d’aquest esport olímpic han treballat les tècniques fonamentals de l’esgrima i, fins i tot, han desenvolupat combats al mode dels esgrimidors professionals.

L’activitat ha despertat un gran interès en el nostre alumnat. De fet la participació i el seu comportament ha estat magnífic i han rebut com a gratificació un val per fer un curs gratuït d’esgrima d’un mes de durada (8 sessions gratuïtes).