Projecte Rockalins i premis Cangur 2019

El passat 27 de maig es va realitzar l’acte de lliurament dels premis Cangur 2019 en el teatre Poliorama de Barcelona.

Tres conjunts musicals del projecte Rockalins, formats per alumnes de 1r, 2n i 3r d’ESO de l’INS de la Roca, van ser els encarregats d’amenitzar  l’acte amb tres cançons treballades en aquest curs: It’s Time, See You again i We are the Campions.

Les actuacions van ser un èxit i el públic va poder compartir l’alegria i el ritme de la música en un acte de marcat caire institucional i  de gran rellevància.

Donem les gràcies a la Societat Catalana de Matemàtiques, organitzadora dels premis i de l’acte, per haver confiat en el projecte de música que es desenvolupa en el centre i oferir l’oportunitat a l’alumnat de pujar a dalt de l’escenari del teatre Poliorama per a sentir-se músics i protagonistes per un dia.

Enhorabona als nostres artistes!!!

Podreu veure els vídeos sencers a través del Telegram del nostre INS