Benvinguts i benvingudes al WEB de l’INS De La Roca

Captura de pantalla 2016-09-01 a les 18.19.23

LLIURAMENT DE NOTES 2n batxillerat

28 maig 2020:  Lliurament de notes telemàtic.

Període reclamacions: 28 i 29 de maig

Procediment: Poseu-vos en contacte amb la tutora que us indicarà el procediment a seguir ( reclamació mitjançant Instància a la direcció del centre a8053030@xtec.cat)

Junta reclamacions: 1 de juny

Comunicació de la junta de reclamacions: 2 de juny

PREINSCRIPCIÓ ESO i BTX

2020-2021

Publicació de la llista de sol·licituds amb la puntuació provisional ESO

Cliqueu aquí i trobareu l’espai amb tota la informació sobre el procés de preinscripció

TASQUES DE LA 3a AVALUACIÓ PER AL PERÍODE DE TANCAMENT DEL CENTRE

PREMIS JOCS FLORALS 2020

INS DE LA ROCA

En aquest enllaç trobareu els premis dels Jocs Florals del 2020 publicats amb els pseudònims en què s’han presentat

VOLS LLEGIR ELS TEXTOS GUANYADORS? Accedeix al llibre digital dels JOCS FLORALS

NOTA INFORMATIVA SOBRE LES RECUPERACIONS DE MATÈRIES PENDENTS DE L’ALUMNAT 4t ESO

En primer lloc, es modifica, a causa del confinament, la data per a lliurar les feines de recuperació de matèries  pendents de l’alumnat d’ESO4. La data prevista era l’1 d’abril i ara serà el 19 d’abril. Es recorda que aquestes feines corresponen a les assignatures pendents sense continuïtat a 4t d’ESO, ja que a les altres és possible fer l’avaluació contínua. Aquest treballs es lliuraran de  manera telemàtica.

El professorat corresponent es posarà en contacte amb l’alumnat per fer les indicacions oportunes referides al lliurament del treball.

En segon lloc, es manté la data del 15 d’abril per a la recuperació del Treball de recerca de 2n de batxillerat. Aquest es lliurarà per via telemàtica al tutor del treball.

Finalment, les recuperacions de matèries pendents de 1r de batxillerat s’ajornen a l’espera de les instruccions del Departament d’Educació sobre la represa de les classes presencials.

L’INS DE LA ROCA AMB EL PROJECTE DE MÚSICA ROCKALINS, GUANYADOR DEL MOBILE LEARNING AWARDS 2019

Pictures from the lockdown

Bon dia a tothom!
Desitjo que seguiu tots i totes bé.
Només volia compartir-vos uns dibuixos que han fet alguns alumnes de 3r per acompanyar un diari personal que van haver d’escriure la setmana passada. M’ha semblat oportú que els veieu perquè alguns d’ells són curiosos, crec.
Aviam… Llegeix més»

Projectes de Tecnologia a l’ESO

En diferents nivells de l’ESO, els alumnes han dut a terme projectes de tecnologia.
Aquí teniu un mostra dels seus resultats:

Habitatge 4t d’ESO. Maqueta d’una obra.

Disseny d’estructures pels mòbils. 3r d’ESO

Disseny i construcció d’una làmpada. 2n d’ESO
Llegeix més»

Projecte solidari amb Gàmbia

Com ja va sent habitual, des de fa uns anys, l’alumnat de 2n d’ESO treballa en un projecte solidari.
Aquest any, a través de l’entitat La Roca Solidari, vam conèixer a ITT Fundation, una fundació que col·labora amb Gàmbia, país en el qual vam decidir… Llegeix més»

Visita dels alumnes de Luton

El passat dijous 6 de febrer ens van visitar alumnes d’un institut de Luton (Regne Unit). El motiu de la visita va ser perquè l’alumnat de Luton i el de 2n d’ESO havien estat en contacte durant el primer trimestre. Dijous al matí, el professorat… Llegeix més»

Projecte ADMIRA.

La candidatura de l’INS LaRoca del Vallès ha estat seleccionada per treballar en el projecte ADMIRA. El Projecte ADMIRA (Activitats amb Detectors Medipix per Investigar la Radiació a l’aula) pretén crear una xarxa d’escoles al voltant de l’ús de Detectors Timepix dissenyats al CERN.

Clicant… Llegeix més»

Xerrada de Ferran Blanché

El  dimecres 27 de novembre va venir, a l’Institut, Ferran Blanché (soci fundador de Waynabox) a fer una xerrada a l’alumnat de l’optativa d’informàtica de 4t i al d’economia i empresa de 1r de Batx. Ferran Blanché va compartir la seva experiència com a… Llegeix més»

Campanya de Nadal de Recollida de Roba

Al Nadal… Per tothom un bon regal.
Campanya de Nadal de recollida de roba
Aquest Nadal, Càritas Granollers organitza una recollida de roba per ser venuda a la botiga Re-Integra (botiga de roba reciclada) i destinar els beneficis a fins socials.
Què demanen?

Campanya de donació de Sang

El passat 27 de novembre de 2019 es va realitzar la campanya de donació de sang al nostre institut.
Un grup d’alumnes de 4t d’ESO, de la matèria de Servei Comunitari, van ser els encarregats d’organitzar-la. Durant les setmanes prèvies aquest grup d’alumnes van posar en… Llegeix més»

Projecte mobile history map

Durant l’última setmana de curs, l’alumnat de 2n ha participat en el projecte del Mobile History Maps, aportant informació sobre edificis de la Roca.
Durant aquesta setmana l’alumnat ha realitzat unes sortides per conèixer, in situ, els diferents edificis. Posteriorment han elaborat una fitxa de cada… Llegeix més»

Setmana sobre l’Antiga Grècia

Durant l’última setmana del curs escolar, els alumnes de 1r d’ESO han estat realitzant activitats relacionades amb la Grècia Antiga.
El dilluns, van visitar les ruïnes d’Empúries.

El dimarts, van realitzar tallers de ceràmica seguint l’estil de l’Antiga Grècia.

El… Llegeix més»

Gotes per al Níger

Aquest curs l’Institut ha col·laborat amb UNICEF en el projecte Gotes per al Níger. L’alumnat de 2n d’ESO des de tutoria i la matèria de Cultura i Valors ha treballat el valor de la solidaritat, organitzant diverses accions de conscienciació i mobilització en les que… Llegeix més»