SETMANA CIÈNCIA 2020

Amb motiu del dia de la ciència als centres escolars dins de la setmana de la ciència, l’alumnat de  4rt ha participat en les activitats proposades per la fundació catalana de recerca científica. L’activitat consistia en assistir virtualment i participar activament  de 4 ponències sobre intel·ligència… Llegeix més»

INICI DE CURS

El curs escolar començarà el dia 15 de setembre ( el dia 14 és festa local a la Roca del Vallès)
Aquest dia es farà l’acollida de l’alumnat de 9 a 11 hores per part dels tutors.

Jocs Florals

PREMIS JOCS FLORALS 2020
INS DE LA ROCA
En aquest enllaç trobareu els premis dels Jocs Florals del 2020 publicats amb els pseudònims en què s’han presentat
VOLS LLEGIR ELS TEXTOS GUANYADORS? Accedeix al llibre digital dels JOCS FLORALS

Pictures from the lockdown

Bon dia a tothom!
Desitjo que seguiu tots i totes bé.
Només volia compartir-vos uns dibuixos que han fet alguns alumnes de 3r per acompanyar un diari personal que van haver d’escriure la setmana passada. M’ha semblat oportú que els veieu perquè alguns d’ells són curiosos, crec.
Aviam… Llegeix més»

Projectes de Tecnologia a l’ESO

En diferents nivells de l’ESO, els alumnes han dut a terme projectes de tecnologia.
Aquí teniu un mostra dels seus resultats:

Habitatge 4t d’ESO. Maqueta d’una obra.

Disseny d’estructures pels mòbils. 3r d’ESO

Disseny i construcció d’una làmpada. 2n d’ESO