Benvinguts i benvingudes al WEB de l’INS de La Roca

GuardarCampanya Cartell INS La Roca 2020-2021

Portes obertes virtuals de batxillerat

21 d’abril a les 18 hores

(el mateix dia de la xerrada en publicarà aquí l’enllaç a la reunió)

Preinscripció i matrícula BATXILLERAT

Consulteu calendari del procés de BAT

Preinscripció i matrícula ESO

Consulteu calendari i procés a l’ESO

Horari de secretaria per a la preinscripció:

De dilluns a divendres de 9:00 a 13:00 h

Telèfon 93 842 2414

Correu secretaria@ieslaroca.cat

Truqueu per a sol·licitar cita prèvia

L’alumnat del Projecte Futur acredita en el Certificat de Manipulador d’aliments

Dins de l’àmbit pràctic i el científic-matemàtic, l’alumnat del Projecte Futur ha realitzat amb èxit l’examen per obtenir el Certificat de Manipulador d’aliments.
Amb aquest certificat l’alumnat podrà fer pràctiques en empreses en què s’hagi d’estar en contacte amb els aliments durant el seu transport, emmagatzematge, preparació,… Llegeix més»

Dinamització de patis

El dilluns 08/02/21 es va fer el partit inaugural de la Lliga de Futbol de primer cicle d’ESO, on s’han inscrit 6 equips formats per 8 alumnes. De moment és la única de les lligues esportives que ha començat, però esperem que no sigui la… Llegeix més»

Carnestoltes

Com cada any, l’Esplai la Xiruca i el Cau la Flama, conjuntament amb l’ajuntament, organitzen la festa de Carnestoltes. Aquest any serà una mica diferent a causa de la pandèmia, però es mantindrà la gresca i la il·lusió que genera aquesta festa al nostre poble.
Fins al dia 14… Llegeix més»

FESTA DE NADAL

Aquesta festa de Nadal ha estat especial perquè representa una petita victòria en temps de pandèmia; tot respectant les normes de distanciament, els grups bombolla i les mascaretes hem adaptat la celebració a la nova normalitat. I, malgrat tots els ets i uts, hem aconseguit… Llegeix més»

Moltes Gràcies

El passat 1 de Desembre a l’institut de la Roca del Vallès hi va haver la donació de sang organitzada pels alumnes de Projecte Futur de 4t d’ESO.
Des de l’Institut de la Roca del Vallès volem donar les gràcies a tot el personal sanitari, a… Llegeix més»

Gran recapte d’aliments

L’alumnat de 4t d’ESO del grup D han estat elaborant una campanya de recollida d’aliments.
En aquesta campanya, es demana portar un aliment per dia, de dilluns 14 al dijous 17 de desembre de la següent manera:

L’Institut també romandrà obert, dimarts 15 de 17:00 a… Llegeix més»

CODE WEEK

Les activitats dels alumnes de física de 1r de BTX basades en Interactive Physics han estat reconegudes un any més per EU Code Week, la setmana de la programació de la UE. Aquest és un moviment que per impulsar la visibilitat… Llegeix més»

SETMANA CIÈNCIA 2020

Amb motiu del dia de la ciència als centres escolars dins de la setmana de la ciència, l’alumnat de  4rt ha participat en les activitats proposades per la fundació catalana de recerca científica. L’activitat consistia en assistir virtualment i participar activament  de 4 ponències sobre intel·ligència… Llegeix més»