FESTA DE NADAL

Aquesta festa de Nadal ha estat especial perquè representa una petita victòria en temps de pandèmia; tot respectant les normes de distanciament, els grups bombolla i les mascaretes hem adaptat la celebració a la nova normalitat. I, malgrat tots els ets i uts, hem aconseguit… Llegeix més»

Moltes Gràcies

El passat 1 de Desembre a l’institut de la Roca del Vallès hi va haver la donació de sang organitzada pels alumnes de Projecte Futur de 4t d’ESO.
Des de l’Institut de la Roca del Vallès volem donar les gràcies a tot el personal sanitari, a… Llegeix més»

Gran recapte d’aliments

L’alumnat de 4t d’ESO del grup D han estat elaborant una campanya de recollida d’aliments.
En aquesta campanya, es demana portar un aliment per dia, de dilluns 14 al dijous 17 de desembre de la següent manera:

L’Institut també romandrà obert, dimarts 15 de 17:00 a… Llegeix més»

CODE WEEK

Les activitats dels alumnes de física de 1r de BTX basades en Interactive Physics han estat reconegudes un any més per EU Code Week, la setmana de la programació de la UE. Aquest és un moviment que per impulsar la visibilitat… Llegeix més»

SETMANA CIÈNCIA 2020

Amb motiu del dia de la ciència als centres escolars dins de la setmana de la ciència, l’alumnat de  4rt ha participat en les activitats proposades per la fundació catalana de recerca científica. L’activitat consistia en assistir virtualment i participar activament  de 4 ponències sobre intel·ligència… Llegeix més»

INICI DE CURS

El curs escolar començarà el dia 15 de setembre ( el dia 14 és festa local a la Roca del Vallès)
Aquest dia es farà l’acollida de l’alumnat de 9 a 11 hores per part dels tutors.