Benvinguts i benvingudes al WEB de l’INS De La Roca

L’INS DE LA ROCA AMB EL PROJECTE DE MÚSICA ROCKALINS, GUANYADOR DEL MOBILE LEARNING AWARDS 2019

Captura de pantalla 2016-09-01 a les 18.19.23

Llista de llibres de curs 2019-2020

Projecte mobile history map

Durant l’última setmana de curs, l’alumnat de 2n ha participat en el projecte del Mobile History Maps, aportant informació sobre edificis de la Roca.
Durant aquesta setmana l’alumnat ha realitzat unes sortides per conèixer, in situ, els diferents edificis. Posteriorment han elaborat una fitxa de cada… Llegeix més»

Setmana sobre l’Antiga Grècia

Durant l’última setmana del curs escolar, els alumnes de 1r d’ESO han estat realitzant activitats relacionades amb la Grècia Antiga.
El dilluns, van visitar les ruïnes d’Empúries.

El dimarts, van realitzar tallers de ceràmica seguint l’estil de l’Antiga Grècia.

El… Llegeix més»

Gotes per al Níger

Aquest curs l’Institut ha col·laborat amb UNICEF en el projecte Gotes per al Níger. L’alumnat de 2n d’ESO des de tutoria i la matèria de Cultura i Valors ha treballat el valor de la solidaritat, organitzant diverses accions de conscienciació i mobilització en les que… Llegeix més»

Tour per l’Institut

Els alumnes de primer d’ESO, en la matèria d’anglès, han estat editant uns vídeos fent un tour per les diverses aules i racons del nostre institut.
El treball ha estat elaborat en grups de 2-3 persones i, després, s’han presentat davant els companys i companyes de… Llegeix més»

Esquiada

Del 5 al 8 de febrer d’enguany, els alumnes de 3r d’ESO van participar en l’esquiada organitzada pel departament d’educació física de L’INS de la Roca.
Com cada any, va ser un sortida molt profitosa, en la qual els alumnes van poder gaudir de l’esport, la… Llegeix més»

English Day

El passat divendres 15 de febrer la majoria d’alumnes de 4rt d’ESO  i alguns/es  estudiants de Batxillerat han participat amb les escoles de primària en una altra edició de l’English Day. La jornada ha començat a les 9h del matí a totes les escoles amb… Llegeix més»

Agraïment ACTE

El nostre institut vol agrair a L’Associació catalana per a la telemàtica educativa (ACTE), Moviment de Renovació Pedagògica vinculat a Rosa Sensat, la cessió temporal de material per a l’aula de música, concretament dues bateries elèctriques i dos ordinadors amb les seves corresponent pantalles. Aquest material anirà a un altre centre escolar que hi estigui interessat. … Llegeix més»

Optativa Informàtica: Retoc fotogràfic.

Dins de la optativa d’informàtica de 4t d’ESO, un dels temes tractats és el retoc de fotografia digital amb el programari GIMP o bé amb el Photoshop.
Els alumnes, com a tasca final han hagut de retocar una fotografia. Aquí en teniu el resultat:

Tecnologia 4t ESO: Habitatge

Des de la matèria de Tecnologia de 4t d’ESO s’ha estat treballant el tema de l’habitatge i la seva construcció.
L’alumnat ha elaborat maquetes amb tots els materials que s’utilitzen en la construcció dels habitatges.
Aquí teniu un recull de fotografies de les seves feines: