Benvinguts i benvingudes al WEB de l’INS De La Roca

SERGI VIVER CORTÈS
PAS DÚNIA GRABULOSA CASABELLA

Exposició de rodals

Els alumnes de 1r d’ESO han iniciat el seu treball al taller de tecnologia. La primera tasca que han realitzat ha estat la creació d’uns rodals (“posavasos”) que els hi ha servit per practicar el treball amb la fusta.
Aquï teniu el resultat de la seva… Llegeix més»

Sortida de 4t a Can Putxet

El passat dimecres 7 de novembre, l’alumnat de 4t d’ESO, amb les tutores  i tutors, van fer una sortida de cohesió grupal a Can Putxet.
Allà van realitzar diferents activitats encaminades a fomentar la cooperació, la coordinació i l’ajuda entre els diferents participants.

Va… Llegeix més»

Sortida a Jalpi Aventura 2n ESO

Els passat dia 11 d’octubre, l’alumnat i el professorat de 2n d’ESO van fer una sortida a Jalpi Aventura, a Arenys de Munt.
L’objectiu d’aquesta sortida era gaudir d’un dia fora l’Institut que ajudés a cohesionar els grups i a enfortir les relacions entre l’alumnat i… Llegeix més»

Convivències 1r ESO

Els passats dies 10 i 11 d’octubre, els alumnes de 1r d’ESO, junt amb els tutors i alguns professors van poder gaudir d’unes convivències a Torredembarra.
L’objectiu d’aquests dos dies intensos va era el de cohesionar els grups de primer, d’enfortir les relacions entre companys/es i… Llegeix més»

Nou decret d’avaluació ESO

Informació per a les famílies sobre l’avaluació a l’ESO: un pas més cap a l’assoliment de les competències
Perquè els vostres fills i filles siguin competents han de poder resoldre situacions i problemes de la vida real en contextos diversos, integrant coneixements, habilitats i actituds.… Llegeix més»

Visita a Empúries

El passat dia 4 de juny els alumnes de Primer d’ESO, dins de la matèria de socials, van fer una visita a Empúries on van poder descobrir com eren les ciutats de l’antiga Grècia. Va ser un dia intens però molt profitós.
Aquí teniu algunes de… Llegeix més»

Concurs de Cartells del Camino Rociero

Els i les alumnes del nostre institut han participat en el concurs d’elaboració de cartells del Camino Rociero.
Aquí teniu les propostes finalistes
1r premi

2n premi

3r premi

I així ha quedat el cartell final:

Felicitats a tots els participants i també als finalistes!

5è Concurs Joves emprenedors

El passat dia 1 de juny es va realitzar el lliurament dels premis del 5è Concurs de Joves Emprenedors.
Va ser en un acte al Teatre Auditori de Cardedeu, amb la participació d’alumnes del nostre centre.
Aquests premis van ser la clausura del programa “FEM EMPRESA!” 2017-2018,… Llegeix més»

Projecte Fàbrica Oberta

Aquest any els alumnes de 3r d’ESO han participat en el projecte Fàbrica Oberta (prova pilot), un projecte de col·laboració entre la Cambra de Comerç, els Empresaris, el Departament d’Ensenyament, els directors, els professors implicats i els Serveis Territorials.
Aquest projecte té per objectius, per una… Llegeix més»

Diada de Sant Jordi

El passat dia 23 d’abril a l’institut vam celebrar la festivitat de Sant Jordi.
En primer lloc, es va fer el lliurament dels premis dels Jocs Florals 2018. Aquí en teniu els guanyadors:

Premis en Llengua Castellana.
1r Cicle.
Poesia: “El recuerdo”, escrita sota el pseudònim de Bianca Man.
Narrativa:… Llegeix més»

L’alumnat de 2n BTX viatja a Ginebra

Els alumnes de 2n BTX de l’INS La Roca del Vallès han viatjat a Ginebra per participar a S’Cool Lab, el laboratori d’aprenentatge de física de partícules del CERN. Aquesta és una oportunitat única per als estudiants de secundària i els seus professors per contribuir a la recerca en educació i física. … Llegeix més»

Concurs Coca-Cola 2018

Dissabte 10 de març, Arianna López, Laia López i Laura Martos van participar al concurs de redacció de Coca-Cola, on van tenir una experiència molt intensa en compartir amb desenes d’estudiants d’altres centres un motiu per desvetllar-los la inspiració ben singular: “Allò no era sostenible”.… Llegeix més»

Proves cangur 2018

131 alumnes de 2n, 3r i 4t d’ESO del nostre institut participen en les proves cangur.

El passat dijous dia 15 de març es van celebrar les proves Cangur al nostre institut.
Aquestes proves (anomenades també International Mathematical Kangaroo o bé Kangourou sans frontières) són un concurs… Llegeix més»