Benvinguts i benvingudes al WEB de l’INS De La Roca

L’INS DE LA ROCA AMB EL PROJECTE DE MÚSICA ROCKALINS, GUANYADOR DEL MOBILE LEARNING AWARDS 2019

OFERTA INICIAL DE PLACES 2019/2020

Captura de pantalla 2016-09-01 a les 18.19.23

JORNADA DE PORTES OBERTES BATXILLERAT 2019-2020

24 d’abril de 2019 a les 18:30 hores

CONVOCATÒRIA CONCURS JOCS FLORALS 2019

PRESENTACIÓ JORNADA PORTES OBERTES

Tour per l’Institut

Els alumnes de primer d’ESO, en la matèria d’anglès, han estat editant uns vídeos fent un tour per les diverses aules i racons del nostre institut.
El treball ha estat elaborat en grups de 2-3 persones i, després, s’han presentat davant els companys i companyes de… Llegeix més»

Esquiada

Del 5 al 8 de febrer d’enguany, els alumnes de 3r d’ESO van participar en l’esquiada organitzada pel departament d’educació física de L’INS de la Roca.
Com cada any, va ser un sortida molt profitosa, en la qual els alumnes van poder gaudir de l’esport, la… Llegeix més»

English Day

El passat divendres 15 de febrer la majoria d’alumnes de 4rt d’ESO  i alguns/es  estudiants de Batxillerat han participat amb les escoles de primària en una altra edició de l’English Day. La jornada ha començat a les 9h del matí a totes les escoles amb… Llegeix més»

Agraïment ACTE

El nostre institut vol agrair a L’Associació catalana per a la telemàtica educativa (ACTE), Moviment de Renovació Pedagògica vinculat a Rosa Sensat, la cessió temporal de material per a l’aula de música, concretament dues bateries elèctriques i dos ordinadors amb les seves corresponent pantalles. Aquest material anirà a un altre centre escolar que hi estigui interessat. … Llegeix més»

Optativa Informàtica: Retoc fotogràfic.

Dins de la optativa d’informàtica de 4t d’ESO, un dels temes tractats és el retoc de fotografia digital amb el programari GIMP o bé amb el Photoshop.
Els alumnes, com a tasca final han hagut de retocar una fotografia. Aquí en teniu el resultat:

Tecnologia 4t ESO: Habitatge

Des de la matèria de Tecnologia de 4t d’ESO s’ha estat treballant el tema de l’habitatge i la seva construcció.
L’alumnat ha elaborat maquetes amb tots els materials que s’utilitzen en la construcció dels habitatges.
Aquí teniu un recull de fotografies de les seves feines:

Picalletres

El passat dimecres 14 de novembre, alguns alumnes de 3r d’ESO vam anar a un concurs de lletrejar anomenat “Picalletres”, on ens van acollir càlidament. Als concursants que hi participàvem ens vam portar a una sala d’espera abans que el programa comencés i ens van… Llegeix més»

Concurs Felicitacions de Nadal

Com cada any, des de l’Institut s’ha organitzat el concurs de felicitacions de Nadal amb l’objectiu d’escollir una felicitació per desitjar el Bon Nadal a totes les famílies. Enguany, la postal guanyadora ha estat la de la Virgínia Martí, de 4t d’ESO. També han estat… Llegeix més»

Exposició de rodals

Els alumnes de 1r d’ESO han iniciat el seu treball al taller de tecnologia. La primera tasca que han realitzat ha estat la creació d’uns rodals (“posavasos”) que els hi ha servit per practicar el treball amb la fusta.
Aquï teniu el resultat de la seva… Llegeix més»

Sortida de 4t a Can Putxet

El passat dimecres 7 de novembre, l’alumnat de 4t d’ESO, amb les tutores  i tutors, van fer una sortida de cohesió grupal a Can Putxet.
Allà van realitzar diferents activitats encaminades a fomentar la cooperació, la coordinació i l’ajuda entre els diferents participants.

Va… Llegeix més»

Sortida a Jalpi Aventura 2n ESO

Els passat dia 11 d’octubre, l’alumnat i el professorat de 2n d’ESO van fer una sortida a Jalpi Aventura, a Arenys de Munt.
L’objectiu d’aquesta sortida era gaudir d’un dia fora l’Institut que ajudés a cohesionar els grups i a enfortir les relacions entre l’alumnat i… Llegeix més»

Convivències 1r ESO

Els passats dies 10 i 11 d’octubre, els alumnes de 1r d’ESO, junt amb els tutors i alguns professors van poder gaudir d’unes convivències a Torredembarra.
L’objectiu d’aquests dos dies intensos va era el de cohesionar els grups de primer, d’enfortir les relacions entre companys/es i… Llegeix més»

Nou decret d’avaluació ESO

Informació per a les famílies sobre l’avaluació a l’ESO: un pas més cap a l’assoliment de les competències
Perquè els vostres fills i filles siguin competents han de poder resoldre situacions i problemes de la vida real en contextos diversos, integrant coneixements, habilitats i actituds.… Llegeix més»