Consell Escolar

El consell escolar del centre és l’òrgan col·legiat de participació de la comunitat escolar en el govern del centre. Els membres del consell escolar són elegits per un període de quatre anys i es renoven per meitats cada dos anys.

Corresponen al consell escolar les funcions següents:

• PEC Aprovar el projecte educatiu i les modificacions corresponents per una majoria de tres cinquenes parts dels membres.
  • PGA Aprovar la programació general anual del centre i avaluar-ne el desenvolupament i els resultats.
  • Aprovar les propostes d’acords de corresponsabilitat, convenis i altres acords de col·laboració del centre amb entitats o institucions.
  • NOF Aprovar les normes d’organització i funcionament i les modificacions corresponents.
  • Aprovar la carta de compromís educatiu.
  • Aprovar el pressupost del centre i el rendiment de comptes.
  • Intervenir en el procediment d’admissió d’alumnes.
  • Participar en el procediment de selecció i en la proposta de cessament del director o directora.
  • Intervenir en la resolució dels conflictes i, si escau, revisar les sancions als alumnes.
  • Aprovar les directrius per a la programació d’activitats escolars complementàries i d’activitats extraescolars,i avaluar-ne el desenvolupament.
  • Participar en les anàlisis i les avaluacions del funcionament general del centre i conèixer l’evolució del rendiment escolar.
  • Aprovar els criteris de col·laboració amb altres centres i amb l’entorn.
  • Qualsevol altra que li sigui atribuïda per les normes legals o reglamentàries.

Amb data 12/12/2023 es constitueix el consell escolar de l’Institut de la Roca amb els següents membres:

Directora Isabel Toro
Cap d’Estudis Víctor Curcó
Secretària Marta Puig
Representants famílies Sònia Mas i Agnès Sánchez. AFA Lupe Galo
Representants alumnat Adrià Bonillo, Ismail Boukhzar i Gonzalo Burgueño
Representants Professorat Isi Aranda, Leo Aren, Sara Arjona, Laia Segarra, Eli Serra (Pedro Cid), Dani Vila
Representant PAS Dúnia Grabulosa
Representant Ajuntament Raquel Vilardebó