Informació AMPA

Benvolgudes famílies,

Com ja sabeu el passat 21 de novembre en assemblea extraordinària es va dissoldre l’anterior junta i es va formalitzar l’actual. Reiterem des d’aquí l’agraïment per la seva assistència a totes les persones que vàreu poder venir i animem a tothom qui vulgui a engrescar-se amb nosaltres en aquesta nova etapa. Pensem que sempre és enriquidor comptar amb persones que puguin aportar noves idees i donar continuïtat en aquest projecte comú.

A mesura que l’Ampa vagi organitzant activitats per les vostres filles i fills us anirem informant (xocolatada, actes de graduació, xerrades, etc..). Si teniu suggeriments o inquietuds per compartir us fem saber el nou correu electrònic per tal de poder comunicar-nos amb més agilitat:

ampa@ieslaroca.cat

Per altra banda també us volem fer recordatori de la web de l’institut, on trobareu temes relacionats amb el projecte educatiu del centre, de les instal·lacions o del personal que hi treballa. L’Ampa també té reservat un espai on s’aniran penjant informacions vàries, fotografies i també les actes de les assemblees i les reunions que es faran periòdicament perquè les pugueu consultar:

Aprofitem per animar-vos que us acosteu a vote en la jornada electoral per escollir els/les representants del Consell escolar:

JORNADA ELECTORAL CONSELL ESCOLAR

Dimecres, 28 de novembre de 2018

PARES-MARES: 17:00-19:30 h

I per últim us informem que el proper dissabte 1 de desembre al matí d’11h a 12h (aproximadament), a la Sala de Plens de l’Ajuntament es farà una xerrada informativa sobre “Vacances en Pau”, per donar informació i coneixement sobre l’acollida d’infants sahrauís els mesos d’estiu per part de famílies del nostre municipi. Trobareu més informació a la web de l’Ajuntament.

Agraïnt la vostra atenció, rebeu una cordial salutació.

Ampa IES La Roca