Estrenem el Servei comunitari de 4t: Campanya de donació de Sang

El passat dia 15 de novembre hi va haver una campanya de donació de Sang al nostre institut.

Aquesta campanya va ser organitzada per un grup d’alumnes del Servei Comunitari de 4t d’ESO, la nova assignatura que s’ha implementat aquest any.

Aquest grup d’alumnes es va encarregar de fer la promoció de la campanya així com d’atendre i guiar a les persones amb els diferents passos a realitzar durant l’extracció de Sang.

Aquí tenim algunes fotografies per il·lustrar aquesta campanya:

Tot a punt per començar!

Comença la feina, ja arriba la gent!

Col·laborem en el que faci falta!

Intentem fer més amena la donació!

Donant sang, donant exemple.

Des d’aquí volem agrair la gran tasca de les professores, professors i alumnes implicats en aquesta activitat i volem donar les gràcies a totes aquelles persones que van venir a donar sang.

MOLTES GRÀCIES A TOTS!