Professorat en pràctiques al nostre centre

El nostre centre creu en la innovació pedagògica com a un dels pilars fonamentals de la nostra tasca docent. És per això que, per segon any, ha participat en el Programa d’innovació pedagògica de pràctiques del Màster Universitari de Formació del Professorat d’Educació Secundària Obligatòria i batxillerat, Formació professional i Ensenyament d’idiomes (MUFPS) en centres educatius. Un programa creat pel Departament d’Educació i coordinat al nostre centre per la Corina Brezuleanu. L’objectiu principal d’aquest programa d’innovació és millorar i avançar en el model de pràctiques dels estudiants universitaris en centres educatius amb la implicació directa de la universitat i del centre formador en relació amb els aspectes qualitatius que caracteritzen la formació inicial dels nous docents.

Al web del Departament hi podeu trobar més informació sobre com funciona aquest programa en el qual, aquest curs, hi participen quatre persones del nostre professorat, que guiaran l’alumnat de pràctiques que ens acompanyaran aquest curs.

L’alumnat de pràctiques ja han estat al nostre centre, duent a terme la seva primera part de les pràctiques, que consta principalment d’una observació directa del funcionament del centre i de les diferents tasques docents. Al març tornaran a estar amb nosaltres, aquest cop durant un període de tres mesos i podran posar en pràctica les seves bases teòriques duent a terme diferents Situacions d’Aprenentatge a les aules. La primera estada ja ha estat molt enriquidora també per nosaltres i tenim moltes ganes de continuar aprenent conjuntament durant la segona estada del pràcticum.

Rebeu una forta benvinguda al nostre centre i us desitgem molts èxits en la vostra tasca docent!