Actuació AFA per conmemorar el 25N

Aquest dissabte és el dia de reivindicar el Dia Internacional per l’eliminació de les violències envers les dones. Per aquest motiu, al nostre centre s’estan fent un seguit d’accions per educar l’alumnat sobre aquest tema i debatre sobre tot el que encara ens queda per fer. Avui, les famílies del nostre centre ens han ajudat realitzant també una acció. Amb uns materials que els va donar l’Ajuntament d’Esplugues de Llobregat, i tot seguint aquest videotutorial, les famílies han realitzat unes roses de color lila que avui, l’alumnat delegat de totes les classes, ha penjat a la porta del nostre centre. Aquí teniu unes imatges de com ha quedat. Us agraïm moltíssim la vostra col·laboració, famílies!