PREMISSES

Ja des de fa molts anys, l’institut La Mallola és un centre altament digitalitzat, ja que, des de la implementació del projecte Educat 1×1, alumnat i professorat treballem en base a una plataforma educativa i amb llibres digitals. A més, la comunicació amb les famílies es fa essencialment amb la plataforma.

Per tant, alumnat, professorat i famílies tenim usuari i contrasenya de la plataforma i l’alumnat i el professorat tenim adreça de correu corporatiu del centre dins l’entorn Gmail.

Arrel de pandèmia, a més, vam començar a treballar amb l’entorn virtual d’aprenentatge (EVA) recomanat pel Departament d’Educació, el Google Classroom, vinculat a l’adreça de correu corporatiu del nostre centre.

OBJECTIUS

Tenint en compte aquestes premisses i els resultats de l’enquesta SELFIE resposta per alumnat i professorat en iniciar el curs 2022-2023, hem definit els objectius generals de l’EDC de l’INS La Mallola per als propers quatre anys, que són:

1. Millorar la competència digital del professorat.
  2. Impulsar l’avaluació del procés d’aprenentatge del nostre alumnat mitjançant eines digitals.
  3. Assegurar l’assoliment dels conceptes clau de la competència digital més allunyats de les matèries i dels projectes.
  4. Vetllar per un ús de les eines digitals de forma segura, establint les normes d’ús i seguint els protocols de drets d’autoria i llicències digitals per treballar la seguretat i el respecte en entorns digitals.

Temporització i indicadors