Tómbola Solidària

Divendres va ser un dia festiu a La Mallola. Es va celebrar una tómbola solidària organitzada per la Comissió de Solidaritat de l’institut. Part del professorat i de l’alumnat ha organitzat un matí molt actiu en que l’alumnat podia participar en el sorteig de diferents objectes com bosses, jocs, petits electrodomèstics i, fins i tot, una bicicleta! Tot això comprant una petita participació d’1, 2 o 3 euros. Els diners recaptats es destinaran en una entitat benèfica que triï la comissió.

Molt bona feina, comissió. Tota la comunitat està orgullosa de les vostres iniciatives!