Lliuraments dels premis del I Concurso de Microrelatio científico de La Mallola

El passat dimecres 29 de novembre es van lliurar els premis del I Concurso de Microrrelato Científico de La Mallola, que es va celebrar entre l’alumnat de 4t ESO en el marc de la Setmana de la Ciència. Les guardonades van ser Emma Vallejo i Ariadna Caricol de 4t C i 4tE respectivament. El jurat va valorar no només la correcció gramatical del textos, sinó principalment la seva originalitat i voluntat estètica. A l’acte de lliurament hi van ser presents les dues alumnes premiades, les professores Carmen Izquierdo y María Pin, la coordinadora de nivell, Basi Mojonero, i la cap d’Àmbit Lingüístic Alba Civit. Moltes felicitats per a les premiades.