L’alumnat de comunicació digital i xarxes publica un blog de notícies

L’alumnat de la matèria Comunicació Digital i Xarxes de 1r d’ESO C ha estat treballant durant aquest trimestre en l’elaboració i publicació d’un blog mitjançant la plataforma Google Sites on han anat penjant diferents noticies que han redactat sobre la vida escolar al centre i els esdeveniments que han succeït durant el primer trimestre d’aquest curs 23-24.

L’objectiu principal d’aquesta matèria ha estat aprendre a redactar notícies, millorar l’expressió escrita del català i com aplicar les eines digitals que ens proporciona la plataforma GSuite.

Com que aquesta és una matèria trimestral, durant el primer trimestre els editors i editores han estat l’alumnat de 1r d’ESO C. Durant el segon i tercer trimestre és el torn de la resta de l’alumnat de 1r d’ESO. Pareu atenció a les properes publicacions.

Aquí teniu l’enllaç a la pàgina web de 1r d’ESO C, per a que pugueu donar-hi un cop d’ull a la fantàstica feina que han fet.