Castaween a la Mallola

La celebració de la castanya al nostre centre ha estat tota una festa. L’alumnat de 4tESO que cursa l’assignatura optativa d’Empreneduria va organitzar una venda de productes terrorífics a l’hora del pati. Ens van preparar pizzes fantasmes, mandarines terrorífiques, sang de vampir amb llaminadures, dits frànkfurts sagnants i castanyes explosives. A més, van comptar amb l’ajuda d’un castanyer molt especial.

L’alumnat de l’optativa Arts escèniques també van treballar de valent per la celebració de Halloween. Van realitzar un túnel del terror que va poder visitar tot l’alumnat d’ESO. Els decorats eren fantàstics i els actors estaven tan ben maquillats que feien por de debò. Aquí teniu un petit vídeo de la gran tasca que van fer. Tothom que va participar va poder col·laborar aportant diners a la nostra taquilla inversa i els diners recol·lectats es donaran a la comissió de solidaritat perquè es destinin a una causa benèfica.

Aquí us deixem un petit vídeo del túnel: