Colònies de cohesió de 1r ESO

El passat 4 i 5 d’octubre, l’alumnat de 1r d’ESO va fer les maletes i van marxar a una casa de colònies a Coma-ruga. Allà van fer moltes activitats i jocs a la platja i van viure moments molt divertits de convivència. Com podeu veure a les imatges, ens ho vam passar genial amb els monitors, qui al vespre ens van preparar una discoteca per a poder ballar una mica. Amb tanta diversió ens va costar una mica anar a dormir, però havíem de descansar, ja que l’endemà ens esperava un altre dia carregat d’activitats.

Aprofitant que estàvem a Coma-ruga, vam visitar la casa on estiuejava el gran compositor, Pau Casals. L’espai era preciós i oferia unes vistes privilegiades al Mediterrani. No tenim cap dubte de per què se sentia tan inspirat per compondre les seves meravelloses peces musicals.

Va ser una visita molt interessant i fins i tot vam tenir un acompanyament especial. La tele! TV3 ens va acompanyar en la nostra visita i ens va fer un reportatge i va entrevistar a cinc dels nostres alumnes; la Bruna, la Candela, la Lucia, l’Èric i l’Oriol. Voleu veure el reportatge? Aquí el teniu!