Per la castanyada, anem d’excursió!

El dia de la castanyada és un dia de celebració. Per això, tot l’alumnat i professorat del centre marxa d’excursió. 1r i 3r d’ESO van anar a la pl. Mireia d’Esplugues de Llobregat i van gaudir d’un solejat dia a la natura tot fent jocs cooperatius. En aquesta excursió no només s’ho van passar pipa sinó que també van aprendre a gaudir de la natura tenint cura d’ella.

L’alumnat de 2n d’ESO van fer una ruta de 6 km al Delta del Llobregat, on van poder veure les aus que s’hi troben en aquest espai natural. A més, van poder jugar a futbol i vòlei al parc mentre gaudien de temps lliure i van veure les panxes dels avions que aterraven a l’aeroport del Prat.

Els nostres esportistes de 4t d’ESO van visitar el gimnàs del centre esportiu la Plana. Van gaudir d’un matí de molta activitat.

L’alumnat de 1r de Batxillerat va fer una ruta modernista per Sant Joan Despí. Van visitar Can Negre i la torre de la creu. També altres façanes, fetes totes per Josep María Jujol, un deixeble de Gaudí.

L’alumnat de 2n de Batxillerat va visitar el refugi antiaeri de la plaça del Diamant de Barcelona i va fer una ruta literària pel barri de Gràcia. Una oportunitat fantàstica de conèixer els nostres referents artístics.