Festival de Nadal

Després de setmanes d’assatjos, per fi, ha tingut lloc a la Mallola el festival de Nadal, en el qual alumnes de tots els cursos ens han fet gaudir amb les seves actuacions.
Moltes gràcies a tots els que heu participat i l’heu fet possible!

#gallery-1 {
margin: auto;
#gallery-1… Llegeix més»

Records Vius també en Nadal!

Volem compartir amb vosaltres l’experiència que han viscut els alumnes de 2n, 3r i 4t d’ESO i els avis del Sòciosanitari Sant Joan de Déu.
Ja fa setmanes  que els alumnes de 2n, 3r i 4t preparen amb entusiasme les actuacions musicals, lectures de poemes i postals… Llegeix més»

Model United Nations

L’Escola Americana de Barcelona, ASB, ha ofert la possibilitat a quatre alumnes del nostre centre de participar en un projecte amb fins educatius i formatius anomenat Model United Nations. Fent servir l’anglès com a llengua vehicular, i través de diferents tècniques de debat i negociació,… Llegeix més»

Ajuda’ns a ajudar

Benvolgudes famílies,
Un any més, la campanya “Ajuda’ns a ajudar” arriba al nostre institut i a la nostra ciutat gràcies a la col·laboració d’escoles i entitats.
Les entitats del Programa d’Aliments (Associació Cristiana d’Ajuda Social Vida i Càritas) amb el suport de l’Ajuntament d’Esplugues, treballen tot l’any… Llegeix més»