Intercanvi d’experiències i aprenentatge amb els avis del Sociosanitari Sant Joan de Déu

Els alumnes del grup flexible de quart d’ESO, a l’àrea de llengua catalana, duen a terme un intercanvi d’experiències i d’aprenentatge amb els avis del sociosanitari de Sant Joan de Déu.

L’objectiu és continuar amb el projecte iniciat el curs passat, Records Vius, a la vegada que elaboren activitats des de l’àrea de llengua catalana per tal de fomentar les capacitats cognitives bàsiques dels avis.

El projecte, que es va iniciar el mes passat i finalitza en el mes d’abril, es realitza dos dilluns al mes.

Cal desctacar que la resposta dels alumnes ha estat molt positiva, ja que estan molt contents de poder participar en aquesta experiència. A continuació, en teniu una mostra.