4t ESO. Visita a l’Institut Paleontològic Miquel Crusafont

L’alumnat de 4t d’ESO de l’optativa de biologia i geologia ha visitat l’Institut Paleontològic Miquel Crusafont a Sabadell. Els investigadors i paleontòlegs ens han explicat de primera mà tot el procés, des de l’excavació fins la catalogació dels fòssils. Hem après quina és la zona de Catalunya on s’han trobat més ous de dinosaures, hem vist el Titanosaure, ens han ensenyat les tècniques mecàniques i químiques per preservar els fòssils trobats i hem esbrinat que hi conserven fins a 250.000 fòssils! Una sortida interessant on l’alumnat ha après i ha gaudit d’un dia d’aprenentatge lluny de l’aula.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *