Model European Parliament Catalunya. Batxillerat

Del 29 al 31 de gener s’ha celebrat la cinquena edició del Model de Parlament Europeu. Durant aquests tres dies, estudiants de diferents centres de Catalunya i les Balears han estat debatent, com si fossin parlamentaris, sobre assumptes internacionals d’actualitat. La celebració del MEP Catalunya s’ha efectuat a Pedralbes, on el nostre alumnat ha tingut l’oportunitat d’intercanviar punts de vista amb altres adolescents de la seva generació per tal de, des de la cooperació i el treball conjunt, trobar i aportar solucions als reptes més commovedors del segle XXI. L’alumnat representant de La Llauna, en aquesta ocasió, ha estat l’Aina Aliaga, el Martí Almirall, la Paula Balateu, la Carla Buza, el Denís Fernández, la Marta Gómez, l’Albert Garcia Serra, la Lucía Iglésias, la Lucía Ramos i el Víctor Manzano. Els agraïm la ppreparació i la dedicació en aquestes jornades.