1r d’ESO. Seguim treballant el nostre hort

Gràcies a l’Escola de Natura de Badalona i la feina setmanal d’alumnat de primer d’ESO hem recuperat l’hort de l’institut. Durant el primer trimestre vam preparar i acotar el terreny que destinaríem a l’hort. Hi vam plantar faves, cols, enciams, raves, cebes i espinacs. Vam dissenyar i fer els cartells amb els noms de cada planta. També vam iniciar el planter i vam dissenyar la tanca per tal de poder-la preparar durant el segon trimestre. Tota aquesta feina ha estat gràcies a , Adam C., Alexis A., Artur S., Becker S., Daniela S., Enzo A., Izan T., Lydia J., Nahia P., Nil D., Safae B., Sheila G., Tayyub, U. i Xiaoying L..

Aquest segon trimestre estem regant moltíssim ja que està fent un gener força sec i traient males herbes cada dia. A més, ja hem començat a envernissar i preparar les fustes per poder posar la nostra tanca. En els propers dies investigarem quines hortalisses es poden plantar amb el fred d’hivern per poder omplir l’espai que encara tenim lliure al nostre hort.

La feina del segon trimestre l’estan fent els següents alumnes: Alexander R., Arturo D., Jana G., Leire Z., Loreta I., Malak B., Máximo S., Mireia N., Pol S., Samuel S., Scarlet M., Vladyslav G. i Yalitte R.,

Moltes gràcies a tothom per la vostra implicació! Esperem poder mantenir i fer créixer l’hort durant el que queda de curs! Seguim treballant!