PFI: Cloenda del Rodatge Maleït

Representants de l’institut han assistit avui a l’acte de cloenda del projecte el Rodatge Maleït en el qual ha participat l’alumnat de PFI de pintura del nostre centre.

La Direcció General de Formació Professional del Departament d’Educació amb alumnat d’FP, PFI i d’ensenyaments de règim especial d’arts plàstiques i disseny i d’arts escèniques de tot Catalunya han dut a terme aquest projecte que ha consistit en la creació d’un passatge del terror que han visitat prop de 15.000 persones i que es va dur a terme en el marc del Festival Internacional de Cinema Fantàstic de Sitges.

En la seva creació hi han participat 1.000 alumnes de 40 centres educatius de Catalunya s’han encarregat de les tasques necessàries per posar en marxa l’espai: decoració, efectes especials, vestuari, perruqueria i maquillatge, retolació, so i també són els actors i les actrius.

Per saber-ne més: