Peter Pan i la Riera Alta

Fa tot just un mes que els alumnes de P5 de l’escola Riera Alta ens van visitar per assistir a l’assaig general de Peter Pan. Aquesta obra ha estat el projecte que els alumnes de 2n del Cicle Formatiu d’Educació Infantil han presentat a la Mostra d’Arts Escèniques de Santa Coloma de Gramenet, al Teatre Segara.

Peter Pan
Aquest muntatge ha estat coordinat des del mòdul d’Expressió i Comunicació, que imparteixen Laura Martínez i Irene Llorens, i no haguès estat possible sense la col·laboració de Juanjo Marín de l’Excèntrica, que l’ha dirigit.

Peter Pan
Ens ha encantat rebre la visita de les classes de P5 del Riera Alta, Coves d’en Genís i Font de l’Alzina a l’institut per poder mostrar la nostra feina i ensenyar-los noves cançons.