La setmana d’Educació Infantil

Els nostres alumnes del Grau Superior d’Educació Infantil han tingut una setmana d’allò més moguda. Els de segon han anat al Caixaforum a realitzar el taller de Sol Lewitt i a visitar el museu, i així han aprés noves tècniques i coneixements per treballar amb infants en el futur.

GSEI Caixaforum

GSEI Sol Lewitt

I van rebre la visita del Carles i l’Antònia, que els van ajudar a preparar Carnestoltes. Van fer tallers de ganxet, de pompons, de llana, de clauers… i van aprofitar per a conèixer els companys de primer.

Preparant-ho tot...

GSEI Carnestoltes

A més a més, també han anat de visita al Museu del Disseny, on han fet un taller i han aprés tot de coses sobre la indumentària.

GSEI Museu del Disseny

I, dins el Mòdul d’Expressió i Comunicació, han realitzat tallers de Nadal amb els alumnes d’Aula d’acollida, i junts han fet guarniments per a decorar el vestíbul de l’institut.

GSEI Comunicació

I tot plegat en només una setmana!