Jornada Esportiva PFI Barcelonès

El proper divendres 19 d’abril tindrà lloc al camp municipal Can Zam 2 de Santa Coloma de Gramenet la 2a Jornada esportiva adreçada a l’alumnat @pfiCAT de la Xarxa Serveis Territorials del Barcelonès i que compta amb la participació en l’organització de l’alumnat de Cicles Formatius d’activitats físiques i esportives i de Serveis Socioculturals i a la Comunitat de l’Institut la Bastida.

Serà una trobada lúdico-esportiva que aplegarà més de tres-cents joves. L’alumnat pfi que participen són dels centres: INS POMPEU FABRA, INS ALBÈNIZ, INS EUGENI D’ORS, INS ENRIC BORRÀS, INS LA BASTIDA, INS LES VINYES, INS TERRA ROJA, I-E LA MINA, INS PEDRAFORCA.

Es tracta d’una jornada que té com a objectius incentivar i emfatitzar els valors de l’esports i els hàbits saludables i que esdevé colofó d’un procés de treball que s’ha desenvolupat de manera transversal amb l’alumnat a les aules amb l’acompanyament i el suport dels equips docents.

La jornada voldria ser un espai de compartició, de cooperació, d’unitat, de valors, competències personals i professionals que posades en pràctica, en el nostre dia a dia ens serveixen a tots i a totes per créixer i aconseguir una cohesió i una inclusió social positiva i exitosa.

Us esperem!