Educació Infantil al CaixaForum

El passat dilluns 12 de Novembre l’alumnat de 2n d’Educació Infantil va anar al CaixaForum de Barcelona a fer els tallers del seu Programa educatiu. Amb aquesta sortida volíem que el nostre alumnat estigués en contacte directe amb els professionals que treballen dia a dia amb infants, amb l’oferta cultural de l’entorn i amb les activitats i metodologies que s’utilitzen actualment en Educació artística. Aquesta sortida s’organitza des del mòdul d’Expressió i Comunicació que imparteixen les professores Irene Llorens, Laura Martínez i Cristina Rodriguez.

Van fer els tallers Encaixos, El mural de Sol Lewitt, i Mans a l’obra, tots tres de la programació del CaixaForum per Infantil i Cicle Inicial de Primària. Si voleu llegir més sobre les activitats educatives i familiars de CaixaForum Barcelona, ho podeu fer a la seva pàgina web.

Educació Infantil CaixaForum

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *