24h d’Innovació a Barcelona

Alumnat del cicle d’educació infantil ha participat en les 24h d’Innovació Barcelona i ho han fet en dues modalitats:

• School Hub: s’ha organitzat a través de la creació d’una gran xarxa de centres i s’ha dut a terme a les instal·lacions del nostre institut.

• Presencial: al Disseny Hub Barcelona amb 24 equips de treball multidisciplinaris que han treballat conjuntament durant 24h.

Enhorabona a l’Alba González i la Nerea García de 1r d’educació infantil perquè elles i el seu grup han quedat terceres de la modalitat presencial!!! Un agraïment també per al professorat implicat que ha acompanyat a l’alumnat en aquests reptes!!

Us mostrem un vídeo del prototip que ha fet el grup que ha participat en la modalitat School Hub.