Taller d’estudi

ELS DIMECRES DE 16:45 A 18:00 HORES

En què consisteix?

El taller d’estudi assistit és un espai digital dinamitzat pels TIS del IES La Bastida (la Yolanda i el Gerard) on l’alumnat assisteix des de la seva casa per tal d’estudiar, fer deures, treballs grupals  i/o poder fer xarxa per tal de potenciar l’ajuda mútua a l’hora de fer les tasques.

Què necessitem per a participar?

Per a participar només necessitem un ordinador amb cámara, connexió a Internet, tenir un compte gmail per a poder accedir a la plataforma Meet i ganes d’aprofitar aquest espai que ens proporciona l’institut.

Quan es realitza aquest taller?

Aquest taller es realitza cada dimecres de les 16.45h a les 18h a través de la plataforma Meet del gmail.

Què cal fer per a formar part d’aquest taller?

Cal enviar el vostre interès al correu electrònic tallereducatiu@institutlabastida.org A partir d’aquí, els TIS del centre faran entrega als/les alumnes interessats/des d’un formulari el qual s’ha d’emplenar i ha de signar el pare/mare o tutor/a legal.