Sortides al cinema

Des de l’inici de curs, han estat dues les sortides al cinema que s’han organitzat des del Departament de Llengües Estrangeres.

D’una banda i al primer trimestre, l’alumnat de 4t d’ESO que cursa l’optativa de Llengua Francesa va anar a veure la pel·lícula d’animació Les Hirondelles de Kaboul a l’Institut Français de Barcelona. Tots van quedar captivats per la manera emotiva, realista i alhora poètica en què es descriu la vida a la ciutat afganesa de Kabul a l’estiu de 1998, després de ser ocupada pels talibans.

4t ESO Francès
L’alumnat de 4t d’ESO de Francès durant la sortida

L’altra sortida va tenir lloc la setmana passada, quan l’alumnat de 1r i 2n de Batxillerat va tenir l’ocasió d’anar als Cinemes Verdi de Barcelona i veure la pel·lícula en llengua anglesa Belfast. La història està ambientada en la tumultuosa Irlanda del Nord de finals dels anys seixanta i es centra especialment en la vida d’un nen de nou anys i la seva mirada envers els conflictes religiosos i polítics que l’envolten i la situació de la seva família. Una història parcialment autobiogràfica sobre gent que es veu obligada a marxar del seu país, i la pèrdua que això suposa a nivell personal.

Belfast