Reobertura parcial de La Bastida

D’acord amb les ordres del Departament d’Educació, a partir del 8 de juny el nostre centre estarà parcialment obert, segons les següents condicions, que podeu descarregar aquí:

Del 8 al 19 de juny.

ACTIVITAT LECTIVA:

La reobertura de l’institut no és un retorn a l’activitat habitual. Les classes continuaran de forma telemàtica fins al 19 de Juny. Les recuperacions continuaran sent proves telemàtiques i els butlletins de notes es faran arribar a les famílies via correu electrònic.

ASSISTÈNCIA VOLUNTÀRIA AL CENTRE:

• És voluntària amb cita prèvia, és imprescindible sol·licitar-ho al tutor/a via e-mail amb 48 hores d’antelació.

• Els tutors/es prioritzaran donar cita prèvia a l’alumnat que finalitza l’etapa que ho sol·liciti i el que detectin que pot tenir més necessitats d’orientació i suport emocional. Es proposarà en primer lloc resoldre l’entrevista per videoconferència.

• En qualsevol cas serà imprescindible que la família pugui signar la DECLARACIÓ RESPONSABLE corresponent que garantitza els compliment dels requisits d’assistència. Aquesta declaració, serà enviada per correu per la tutora en el moment de concertar la cita prèvia amb la família.

CALENDARI I HORARIS:

De dilluns a divendres de 10:00 a 13:00 hores. Fins al dia de final de curs: 19 de juny

Abans d’assistir al centre, s’informarà del dia, l’hora i l’espai assignat.

RECOLLIDA DE CERTIFICATS I RETORN DE LLIBRES I ORDINADORS

• Els alumnes que tenen llibres i/o ordinadors en préstec i acaben etapa, podran retornar-los quan siguin convocats amb cita prèvia al centre a recollir el certificat, entre l’última setmana de juny i la primera de juliol.

• Els alumnes que tenen llibres en préstec i/o ordinadors i no acaben etapa, podran retornar-los al setembre, quan comenci l’activitat.

REQUISITS D’ASSISTÈNCIA:

• NO simptomatologia COVID- 19 (febre, tos, dificultat respiratòria, malestar, diarrea…) o qualsevol altre quadre infecciós.

• NO siguin o hagin estat positius per al SARS-CoV 2 durant els 14 dies anteriors.

• NO hagin estat en contacte estret amb persona positiva confirmada o simptomatologia compatible en els 14 dies anteriors.

• Calendari vacunal al dia.

NORMES D’HIGIENE

• Tossir o esternudar, tapant-se amb el colze.

• L’alumnat ha de disposar d’un espai d’uns 4m2. Distància de 2m.

• Ús de mascaretes: higiènica amb compliment norma UNE (obligatòria).

• Caldrà rentar-se les mans:

• A l’arribada i a la sortida del centre educatiu.

• Abans i després d’anar al WC.

• Abans i després de les diferents activitats.