Recollida selectiva de residus

Els alumnes de primer d’ESO de La Bastida han acabat el 4rt projecte del curs: Els Contenidors.
Com a resultat d’aquest projecte, s’han quantificat els residus que genera l’institut en la seva activitat diària i s’ha fet una petició a l’Ajuntament demanant contenidors per llençar aquests residus. L’Ajuntament ha accedit a la nostra demanda, dins del seu pla d’increment de la recollida selectiva, i ens ha subministrat contenidors pel plàstic, el paper i la matèria orgànica per a la recollida interna, a més de col·locar un contenidor gran per a envasos al carrer. A més a més, ha organitzant la recollida periòdica porta a porta de la matèria orgànica.

Arribada dels contenidors al centre

Amb aquesta unitat didàctica preteníem que el nostre alumnat pregués consciència de totes les deixalles que generem i que contribueixin també a la sostenibilitat i cura del medi ambient, dins les seves possibilitats. I podem dir que hem aconseguit el nostre objectiu! Felicitats als alumnes de primer, i a tot el centre en general. I gràcies, Ajuntament de Santa Coloma de Gramenet!

Els nous contenidors que tenim repartits pel centre.

Com a continuació d’aquest projecte nomenarem delegats ambientals de cada classe, per continuar amb la tasca de conscienciació de tots els usuaris del centre de la necessitat de llençar cada residu a la paperera que li correspon i farem una campanya que es treballarà a totes les tutories. Ara és la nostra responsabilitat seleccionar al màxim els residus.

El nou contenidor exterior.